استفاده از آب سیب‌زمینی برای رشد مو یک روش ارزان اما تاثیرگذار است. بسیاری به دنبال درمان مشکلات مو با روش‌های طبیعی هستند. یکی از موارد مهم که می‌تواند از بروز ریزش مو جلوگیری کند، آب سیب‌زمینی است. این محصول دارای خواص بسیاری است که تاثیر مستقیم  روی مو دارد و موهای ریخته‌شده را برمی‌گرداند. از سیب‌زمینی می‌توان برای از بین‌بردن جای خال، لکه‌های پوستی و جای سوختگی استفاده کرد.
گوشت و آب سیب‌زمینی برای رشد مو و جلوگیری از ریزش آن بسیار مفید است. علاوه بر جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مو، سیب‌زمینی موها را براق و درخشان نیز می‌کند. از دیگر فواید آن می‌توان به سفیدی و تمیزی پوست سر اشاره کرد.

 

خواص آب سیب‌زمینی

 

 

سیب‌زمینی به جز استفاده در غذا، کاربردهای متفاوت بسیاری دارد. سیب‌زمینی دارای ویتامین B، ویتامین C، روی، نیاسین و آهن است. این مواد باعث تغذیه فولیکول مو شده و رشد مو را بهبود می‌بخشند. از سیب‌زمینی می‌توان برای از بین‌بردن زگیل، پاک‌کردن شیشه، براق‌کردن کارد و چنگال و از بین‌بردن لکه‌های آفتاب سوختگی استفاده کرد.

سیب‌زمینی پوست سر را تمیز می‌کند و با پاک کردن فولیکول مو از ناخالصی‌ها، رشد مو را بهتر می‌کند. پاک شدن فولیکول مو باعث می‌شود تا شوره سر از بین رفته و از ریزش مو جلوگیری شود. از ترکیب سیب‌زمینی، عسل و تخم مرغ می‌توانید به عنوان یک ماسک موی طبیعی استفاده کنید. از آب سیب‌زمینی نیز برای تقویت و رشد مو استفاده می‌شود.