رشد سریع مو در یک هفته

خیلی از ماها همیشه دنبال راهی بوده تا کاری کنیم که موهایمان زودتر بلند شود با راهی که در ادامه آمده از رشد سریع موی سرتان شگفت زده شوید.

 

وسایلی که نیاز دارید :

یک فنجان شیشه ای یا فنجان مخصوصِ ماکروویو رشد سریع مو با ماست

روغن زیتون

دستگاه ماکروویو برای رشد سریع مو چکار باید کنیم

زمان!

حالا چه کار باید بکنید؟

روغن زیتون را به اندازه ای که برای کلِ موهایتان کافی باشد داخل فنجان بریزید.

فنجان را برای 10 ثانیه یا کمترداخل ماکروویو بگذارید.(به یاد داشته باشید اگر روغن خیلی داغ باشد ممکن است باعث ریزش موهایتان شود)

روغن زیتون را به ریشه و نوکِ موهایتان بزنید.

این مورد شاید کمی عجیب باشد ولی سرتان را به مدت 4 دقیقه به بالا و پایین تکان دهید!

اجازه دهید روغن زیتون 2 ساعت روی سرتان بماند.

آخرین مرحله ولی مهم ترین! موهایتان را خوب بشوئید. 

داشتن مو های سالم و زیبا یکی از مهم‌ترین دارایی هر انسانی است اگر شما در اثر استرس و مشغله فکری و یا بی خوابی دچار ریزش مو شده‌اید هرگز نگران نباشید می‌توانید با روش‌های درمان خانگی ذکر شده به رشد سریع موهای خود کمک کنید.

یکی از دغدغه‌های مردان ریزش مو های آن‌ها است موی بیشتر مردان با بالا رفتن سن آن‌ها شروع به ریزش می‌کند. اگر مو‌های شما نیز در حال ریختن است می‌توانید قبل از طاس شدنتان به کمک روش‌ها و ماسک مو‌های طبیعی رشد سریع مو‌های ریخته شده خود را امکان پذیر کنید.

 

افزایش رشد مو با حنا و روغن خردل
 

 

استفاده مداوم از حنا باعث می‌شود تا مو های سالمی داشته باشید و حنا ریشه مو‌ها را به خوبی تقویت می‌کند. برگ حنا را باید برای استفاده بسوزانید. ابتدا مقداری روغن خردل را در ظرف آلمینیومی قرار دهید تا به دمای جوش برسد و سپس برگ‌های حنا را در روغن خردل قرار دهید زمانی که برگ‌های حنا شروع به سوختن کردند ظرف را از روی حرارت بردارید و برگ‌های حنا را در درون صافی فلزی بریزید و آن‌ها را از درون صافی رد کنید. می‌توانید مخلوط برگ حنا و روغن خردل را هر روز به پوست سر و موهای خود بزنید. برگ حنا در تقویت و رشد مو‌ها بسیار مفید است و موهای شما را براق می‌کند.

 

آب پیاز برای رشد سریع موها
 

 

با مصرف متوالی آب پیاز می‌توانید تاثیر فوق العاده آن را بر روی مو‌های خود ببینید و آب پیاز باعث باعث تقویت مو‌های شما می‌شود.

ابتدا پیاز را برش دهید و آن را رنده کنید سپس با کمک پارچه تمیزی آب پیاز را بگیرید. آب پیاز را ۲ بار در هفته به مدت ۲ یا ۳ ساعت به ریشه های مو خود بزنید.

 

افزایش رشد مو با سرکه سیب
 

 

سرکه سیب PH طبیعی پوست سر را بازمی‌گرداند و فولیکول‌های مو را به خوبی تحریک می‌کند از این رو برای رشد سریع مو بسیار مناسب است.

به میزان مساوی مقداری سرکه سیب و آب را در ظرفی مناسب بریزید و بعد از شستن مو هایتان با شامپو موهای خود را با این محلول آبکشی نمایید.

 

ماسک موی روغن زیتون و شیر نارگیل برای رشد مو
این ماسک مو که با روغن زیتون و آب گرم و شیر نارگیل تهیه می‌شود ماسک مو تقویت کننده برای مو‌های شما است و به رشد مو‌های شما سرعت می‌بخشد.

مواد لازم برای طرز تهیه ماسک مو

شیر نارگیل: ۱ فنجان

روغن زیتون: ۶ قاشق غذا خوری

ابتدا شیر نارگیل و روغن زیتون را در ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را از ریشه مو تا انتهای نوک مو به مو های خود بزنید و پوست سر و موهای خود را به خوبی ماساژ دهید.

سپس مو‌هایتان را با کمک یک نایلون و یا کلاه به مدت ۱۵ دقیقه بپوشانید و بعد از مدت زمان ذکر شده مو‌های خود را با آب ولرم شستشو دهید.

علاوه بر روش های خانگی می توانید با یک رژیم غذایی سالم  و برنامه ورزشی مناسب و استراحت کافی مو های خود را به خوبی تقویت کنید. نوشیدن کافی آب و قرار دادن انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی در برنامه غذایی به رشد سریع مو‌ها کمک می‌کند.

 

راهکارهای رشد سریع مو
از لحاظ فیزیکی رفتار درستی با موها داشته باشید؛

مواد مغذیِ لازم را برای رشد موی سالم به بدن‌تان برسانید؛

و به مشکلات سلامتی مرتبط با افت سلامت موها رسیدگی کنید.

 

باید و نبایدهای افزایش رشد موها
پوست سر را ماساژ دهید.

نوک‌گیری موهایتان را به‌طور دوره‌ای انجام دهید.

شامپو را درست مصرف کنید.

از کاندیشنر به دفعات بیشتر از شامپو استفاده کنید.

هربار در انتهای حمام موها را با آب سرد آب بکشید.

موهایتان را طوری شانه کنید که انگار رشته‌هایی از طلا هستند.

از ماسک‌های روغنی و مرطوب‌کننده به‌صورت هفتگی استفاده کنید.

از دم‌کرده‌های گیاهی استفاده کنید (گیاهانی مانند رزماری، نعناع گربه‌ای، گزنه، باباآدم، گیاه دم اسبی، و مریم گلی به رشد سریع مو کمک می‌کنند.)

موی خود را با آلوئه ورا تقویت کنید.

هرگز موهایتان را در حوله‌های بزرگ نپیچید.

روبالشی زبرتان را دور بیندازید.

اگر موی دکلره شده، خشک یا خیلی حساس دارید هرگز از کش مو استفاده نکنید.

از استرس دور بمانید.

 

آموزش ساخت یک محلول فوق العاده برای رشد سریع مو

 

 

رشد سریع مو ، خواسته خیلی از خانم‌هاست که دوست دارند موهای زیبا و بلندی داشته باشند و در عین حال بتوانند مدل‌های مختلف کوتاهی و هایلایت مو را هم تجربه کنند. شاید به نظرتان اکستنشن یا تغییر رنگ مو به جای منتظر شدن برای رشد دوباره موها و استفاده از محلول‌های موثر در رشد سریع مو ، کار بهتر و بی دردسرتری باشد، اما واقعا این طور نیست! موها با رشد کردن جان دوباره می‌گیرند و در آن صورت ساقه‌های سالم و دست نخورده روی سرتان خواهید داشت، نه مویی که بارها و بارها آن رنگ کرده‌اید و دیگر چیزی از آن باقی نمانده است.

ضمن اینکه اکستنشن کار بسیار پردردسر و پرهزینه‌ای است که بهتر است به جای آن به فکر استفاده از محلول‌های طبیعی و خانگی برای رشد سریع مو باشید.

 

چرا رشد سریع مو مختل می‌شود؟
علاوه بر مشکلات هورمونی و داخلی، می‌توان به آلوگی هوا اشاره کرد که تاثیر مخربی روی سلامتی و داشتن موهای زیبا دارد. ضمن اینکه باید گفت در برابر این تخریب‌ها، شما هیچ تلاشی برای کمک به رشد سریع مو و داشتن موهای زیبا ، بلند و سالم ندارید.

آموزش ساخت محلول خانگی موثر در رشد سریع مو
مواد اولیه مورد نیاز:
روغن خردل

دانه شنبلیله

 

روش کار:
برای ساخت محلول رشد سریع مو ، به نیم لیتر روغن خردل نیاز دارید. که باید یک تابه را از قبل روی اجاق بگذارید که گرم شود. بعد از گرم شدن، تمام روغن خردل را در تابه بریزید.

 

افزایش رشد مو با روغن خردل

 

50 گرم ( به اندازه یک مشت دست کاملا پر ) دانه شنبلیله بردارید و تمام آن را به روغن خردل داخل تابه اضافه کنید و اجازه دهید حرارت ببیند.

 

 

تابه را روی شعله کوچک اجاق قرار دهید. نیازی نیست که روغن به جوش بیاید، فقط کافیست که دانه‌های شنبلیله سیاه شوند که زمانی در حدود 10 تا 15 دقیقه برای آن لازم است. سپس اجاق گاز را خاموش کنید و روغن را 30 دقیقه به کنار بگذارید تا سرد شود و اگر لازم بود، مدت بیشتری منتظر بمانید.

 

بعد از سرد شدن این محلول رشد سریع مو ، آن را از یک صافی عبور دهید و روغن را داخل یک بطری بریزید.

 

طریقه مصرف محلول موثر در رشد سریع مو
این روغن را هر 3 روز یک بار روی موها بزنید و بر اساس تجربه، به شما پیشنهاد می‌کنیم که بعد از آغشته کردن موها به این محلول، حدود 20 دقیقه موها و کف سر را با آن ماساژ دهید تا نتیجه بهتری داشته باشد.

بعد از یک ساعت، می‌توانید موهایتان را بشویید.

این محلول، تاثیر شگفت‌انگیزی در رشد سریع مو ها دارد و نتیجه آن را با چندبار استفاده، مشاهده خواهید کرد. درباره تاثیرگذاری این روغن، هیچ تردیدی به خود راه ندهید و هین الان دست به کار تهیه آن شوید و از داشتن موهای زیبا و بلند لذت ببرید.